Ana içeriğe atla

Şirket Uzantılı E-Posta Hesabı Nasıl Açılır?

E-posta, neredeyse her işletme için önemli bir iletişim şeklidir. Hem şirket içinde hemde şirket dışında iletişim kurmanın en kolay yolu budur. En önemli bildirimlerinizi, duyurularınızı buradan alırsınız. Ayrıca, kritik bilgileri ve paylaşılan dosyaları arşivlemek için depolama alanı sağlar. E-posta sağlayıcınızı marka bilinirliğine göre seçmek cazip gelse de, ekibinizin en çok kullanılan hizmeti olacak bir hizmete girmeden önce seçeneklerinizi gözden geçirmeniz önemlidir. En iyi e-posta barındırma sağlayıcısı, yalnızca kendi etki alanınız için güvenilir bir şekilde e-posta gönderip almanıza izin vermekle kalmaz, aynı zamanda şirketiniz için paylaşılan kişiler ve takvimler gibi ek araçlar da sunabilir.

Seçiminizi kolaylaştırmak için, en iyi iş e-posta barındırma hizmetlerini test ettik ve karşılaştırdık. İşte her birinin en iyi yaptığı şey ve kendi e-postanızı barındırmak için alternatifler.

Şirketinizin ağı dış dünyaya her açıldığında, potansiyel olarak yeni güvenlik risklerine de açılır. Kurumsal web postası, çalışanlarınıza sunmak için uygun bir hizmet olabilirken, bazı dezavantajları da vardır. Ağınızı tehlikeye atmasa bile, çalışanlarınızın diğer bilgisayarlarda hassas bilgiler bırakmasına neden olabilir.

Kurumsal Mail Nedir?

Kurumsal Mail, özellikle işiniz için kullandığınız e-postadır. Normalde, Kurumsal Mail adresiniz, adınız@şirketadınız.com gibi şirketinizin adını içerir ve iş arkadaşlarınızın e-posta adresleri de aynı şekilde biçimlendirilir. Kurumsal Mail göndermenin bu profesyonel yolu, işletme adınız her iletişimde görünür olacağından, bir reklam biçimi olarak da hizmet edecektir.

Her e-posta gönderdiğinizde, alıcıya kim olduğunuz hatırlatılacak ve sizinle hiç tanışmamış olsalar bile hangi şirketi temsil ettiğinizi hemen bilecek, bu da marka bilinci oluşturmaya çalışan küçük bir işletme için harika bir haber. Kurumsal Mail yazılımı, büyük veya küçük bir işletmeyi büyük ölçüde geliştirerek iş e-postanıza ekstra işlevsellik kazandırabilir.

Kurumsa Mail Nasıl Alınır?

Kurumsal mail nasıl alınır? Kurum mail için öncelikle iyi bir hosting tercih etmeniz gerekiyor. Herhangi bir e-posta hesabının çalışmasına izin vermeden kendi bünyesinde güvenle barınma hizmeti veren bir kurumsal mail hostingi olması gerekiyor.. Adres defteri, virüs taraması ve spam filtreleme, büyük miktarda güvenilir veri depolamayla birlikte sunacağı hizmetler olması lazım.

Kurumsal Mail sistemi, mevcut e-postanızla uyumludur ve geçişi neredeyse sorunsuz hale getirir. İş e-postanıza herhangi bir bilgisayardan çevrimiçi olarak erişerek, dizüstü bilgisayarınızın gücü biterse veya ofisten uzakta çalışıyorsanız ihtiyacınız olacak rahatlığı sağlayabilirsiniz. Bu konuda detaylı ve güvenilir bir hizmet almak istiyorsanız bana ulaşın.

E-posta Sistemlerine Kolay Erişim

Web postası, çalışanlarınızın e-postalarına erişmesini kolaylaştırır. Ayrıca suçluların e-posta sisteminize erişmesini kolaylaştırır. İzinsiz girdiklerinde, şirketinizin e-postalarını okuyabilir veya şirketinizin hesaplarını kullanarak e-posta gönderebilirler. Bu, sunucunuzu kullanarak spam göndermelerine veya e-postaları okuyarak hassas dahili bilgileri çalmalarına olanak tanır. Web posta adresinizi vermeseniz bile, bilgisayar korsanları bunu tahmin edebilir ve birçok kurumsal e-posta adresinin ortak bir modeli izlediği göz önüne alındığında, kullanıcılarınızın oturum açma kimliklerini de tahmin edebilirler. Bundan sonra, tek yapmaları gereken şifreleri çalmak veya tahmin etmektir.

Güvenli Olmayan Veri İletimi

Şirketiniz, sunucu ve e-posta istemcileri arasında gönderilen e-postaları şifrelemek için güvenli bağlantılar kullanıyor olsa da, birçok web posta sunucusu düzgün şekilde güvenli değildir. Bu, bir veri hırsızının şirketinizin İnternet trafiğini gizlice dinleyerek kullanıcı adlarını, parolaları ve e-postaları ileri geri gönderilirken okuyabileceği anlamına gelir. Web posta bağlantınız güvenli olmadığında, hırsızın bunu yapmak için İnternet bağlantısı ve bazı yazılımlardan başka bir şeye ihtiyacı yoktur.

Çalışanlarınızın kurumsal ağınıza ofis dışından erişmesine izin vermek, onların güvenliğinizi farkında olmadan tehlikeye atmaları için fırsatlar yaratır. Örneğin, bir çalışan giriş bilgilerini halka açık bir bilgisayara girerse, birisi girdiği siteyi ve girdiği kullanıcı adı ve şifreyi izleyebilir. Bu kişi daha sonra bu bilgileri ağınızda oturum açmak için kullanabilir. Çalışanınız web posta sistemindeki işini bitirir ve hesabından çıkış yapmayı veya tarayıcı penceresini kapatmayı unutursa başka bir ihlal daha gelebilir. Web posta sitesini açık bırakmak, sistem belirli bir süre sonra otomatik olarak kullanıcıların oturumunu kapatmadığı sürece bilgisayarın bir sonraki kullanıcısının e-posta sistemlerinize girmesine izin verebilir.

Güvenlik açıkları

Web posta yazılımı mükemmel değil. Ağınızı dış dünyaya açan bir programı her kurduğunuzda, dışarıdan bir saldırganın ağınıza girmesine izin verebilecek hatalar içerme riskini alırsınız. Kurumsal ayarlarda kullanılan popüler programlar — Microsoft Exchange e-posta sunucusu ve IBM’in Lotus Domino sistemi için web erişim modülleri gibi — bilgisayar korsanlarının kurumsal sistemleri tehlikeye atmak için kullanabildikleri bir güvenlik açıkları geçmişine sahiptir.

Kurumsal web postası risk oluştururken, çalışanlarınızın kişisel web postalarını kurumsal ağınızda kullanmalarına izin vermek, işyerine yeni bir dizi risk getirir. Kişisel adreslerine gönderilen herhangi bir kötü amaçlı e-posta, kullanıcılarınız iş yerinde açarsa sistemlerinize bulaşabilir. Ayrıca, kullanıcılarınızın kişisel web postalarını işte açmalarına izin vermek, uygunsuz içeriği ofisinize getirebilir. Ayrıca, çalışanlarınızın kurumsal bilgilerinizi yabancılarla paylaşmasını da kolaylaştırır.

 

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kurumsal E-posta Adresi Nedir? Kurumsal Mail Kullanmanın Avantajları

Şirketler için özel mail hosting ve e-posta sunucusu kullanmak maliyetli gözüksede uzun vade de güvenilir bir müşteri deneyimi için önemlidir. Aynı zamanda kurumsal e-posta (mail) kullanımı şirketin departmanları arasında daha sağlıklı bir iletişim oluşturur ve müşteri ile etkileşimi kolaylaştırır. Veri analizi açısından kurumsal mail şirketler için oldukça faydalıdır. Kurumsal e-posta adresi nedir? Kurumsal e-posta adresleri, eda@sirketiniz.com gibi şirketinizin alan adını kullanan adreslerdir. İşletmenizde yankı bulduklarından, müşterileriniz sizi kolayca tanımlayabilecektir. Böylelikle bunun gibi adreslere sahip olmak, kimliğinizi oluşturmanıza ve müşterileriniz nezdinde itibarınızı artırmanıza yardımcı olur. E-posta sağlayıcınız tarafından önerilen MX kayıtlarını kullanarak etki alanınızı e-posta sağlayıcınızla eşlemek için DNS Yöneticinizi kullanacaksınız. Kurumsal bir posta hizmeti kullanmanın bir başka yararı da, küçük bir işletme veya serbest çalışan bir kuruluşun

5 Adımda İngilizce Kurumsal Mail Nasıl Yazılır?

Çoğumuz için, e-posta en yaygın iş iletişimi şeklidir, bu nedenle doğru şekilde yapmak önemlidir.   E-postalar genellikle mektuplar kadar resmi olmasa da, sizin ve şirketinizin iyi bir imajını sunmak için yine de profesyonel olmaları gerekir. Resmi bir e-posta nasıl yazılır İngilizce e-postalarınızın tamamen profesyonel olduğundan emin olmak için bu beş basit adımı izleyin. Bir selamla başlayın Alıcıya teşekkür et Amacınızı belirtin Kapanış sözlerinizi ekleyin Kapanışla bitir Bir selamla başlayın E-postanızı her zaman   " Dear Mely"   gibi bir selamlamay la başlatın .   Okuyucu ile ilişkiniz resmiyse, soyadını kullanın (örn.   " Dear Mrs. Dylan"   ).   İlişki daha rahatsa,   "Hi Adelly"   diyebilirsiniz   .   Yazdığınız kişinin adını bilmiyorsanız,   " To whom it may concern "   veya   " Dear Sir/Madam " kullanın . Alıcıya teşekkür et Bir müşterinin sorusuna yanıt veriyorsanız, bir satır teşekkürle başlamalısınız.   Örneğin, birisinin