Ana içeriğe atla

Güvenilir Kurumsal Mail Nasıl Açılır?

Kuruluşunuz ne kadar büyük veya küçük olursa olsun, her büyüklükteki şirketin profesyonel e-postaya ihtiyacı vardır. Kendi alan adınızı kullanan bir e-posta adresine sahip olmak (ör. Ad@siteniz.com), işletmenizin yalnızca profesyonel görünmesini değil, aynı zamanda güvenilir ve meşru görünmesini sağlar. Sadece birkaç dakika içinde kendi profesyonel e-posta adresinizi nasıl kuracağınız dahil, Kurumsal Mail hakkında bilmeniz gereken her şeyi size anlatacağız.

Kurumsal Mail Nedir?

İş e-posta adresi, isletmeniz@gmail.com yerine ad@isletmeniz.com gibi şirketinizin etki alanı adını kullanan bir adresdir. Ayrıca, müşterilere güven aşılamaya yardımcı olmak ve marka bilinci oluşturan akılda kalıcı bir e-posta oluşturmak gibi bazı ek bonuslarla birlikte gelir.

 Profesyonel bir e-posta adresine sahip olmanın en önemli diğer nedenleri şunlardır:

 Profesyonel görünün: İşletmenizin ciddiye alınması için, e-postayı da içeren tutarlı bir profesyonel markaya sahip olmanız gerekir.

Marka bilinirliğini artırın: Bir iş e-posta adresi, neredeyse her zaman işletmenizin adını içeren alan adınızı kullanır.

Müşteri sadakati oluşturun: Profesyonel bir e-posta adresi yalnızca marka bilinirliğini artırmakla kalmaz, aynı zamanda bütünlük ve güvenilirliği de iletir.

Kısacası, meşru ve güvenilir bir kuruluş gibi görünmek istiyorsanız, o zaman sizi profesyonelce göstermeyen bir e-postaya ihtiyacınız var.

Kendi alanınızı kullanan e-postayla ilgili maliyetler şunlardır:

Alan adı: Yeni başlayanlar için bir alan adına ihtiyacınız olacak. Halihazırda bir alan adınız yoksa, GoDaddy gibi bir alan adı kayıt sitesinden yılda yaklaşık 12 $ karşılığında bir tane satın alabilirsiniz .

E-posta sağlayıcıları: E-postanın barındırılması gerekir güvenilir kurumsal hosting platformlar aracılığıyla e-posta barındırma hizmeti alabilirsiniz. .

Web barındırma: Siteniz WordPress ile oluşturulmuşsa, sitenizin web'de yayınlanması için bir web barındırma planı satın almanız gerekecektir. En iyi web barındırma sağlayıcılarının birçoğu, web barındırma planlarında ücretsiz bir alan adı ve ücretsiz e-posta barındırma içerir ama ne kadar güvenilir olduğu tartışılır.

Para tasarrufu için bir ipucu: Hala bir site kurmanız gerekiyorsa, muhtemelen zaten kullanacağınız sağlayıcılar aracılığıyla hem ücretsiz bir alan adı hem de ücretsiz e-posta alabilirsiniz. Ücretsiz Kurumsal Mail alma hakkında daha fazla bilgi edinin .

Şirket E-posta Adreslerini Almanın Yolları

Düşük fiyatlarla kaliteli planlar sunan bir dizi iyi e-posta barındırma sağlayıcısı vardır. Seçenekleri daraltmaya yardımcı olmak için, geniş depolama alanı ve parlak incelemelerle en iyi iş e-posta sağlayıcılarını bulduk:

Bir e-posta sağlayıcısı seçmeden önce dikkate alınması gereken çok şey var. Etki alanınızı bağlama yeteneği, adres başına fiyat, güvenilirlik ve içerilen depolama miktarı gibi şeylerin yanı sıra üretkenlik araçları ve web siteniz için web barındırma gibi ek araçlar ve özellikler göz önünde bulundurun. En iyi iş e-posta sağlayıcıları hakkında daha fazla bilgi edinin .

Profesyonel E-posta Adresi Biçimleri

Organizasyonu sürdürmek ve e-posta adreslerinin tutarlı ve dolayısıyla hatırlanması kolay olduğundan emin olmak için tüm personel ve hesaplarda kullanılacak bir e-posta adresi biçimi seçin. En yaygın olarak kullanılan beş biçim vardır: yalnızca ad, yalnızca soyadı, ad ve soyadın bir kombinasyonu, soyadı ve adın baş harfinin bir kombinasyonu ve departman e-posta adresleri.

 5 Popüler E-posta Biçimleri

Yalnızca ad (önerilmez)

ahmet@sirketadiniz.com

Sadece soyadı

ozcan@sirketadiniz.com

Adın ve soyadın baş harfinin birleşimi

ahmeto@sirketadiniz.com

ahmet.o@sirketadiniz.com

Soyadı ve adın baş harfinin birleşimi

oahmet@sirketadiniz.com

o.ahmet@sirketadiniz.com

Bölümler için;

iletisim@sirketadiniz.com

muhasebe@sirketadiniz.com

reklam@sirketadiniz.com

Daha fazla rehberliğe mi ihtiyacınız var? Profesyonel bir e-posta adresi seçerken ihtiyacınız olan tüm bilgileri alın.

4 adımda bir iş e-posta Adresi Nasıl Alınır

Ücretsiz bir kurumsal mail adresi almayı istiyorsanız bunu hosting firmanız ile görüşmeniz yeterli olacaktır ama her hosting firması geniş ve kapsamlı mail hizmeti vermemektedir. 

İşte dört adımda profesyonel kullanım için bir e-posta hesabının nasıl kurulacağına dair hızlı bir genel bakış:

Bir alan adı seçin: Alan adı kayıt kuruluşları dahil olmak üzere bir alan adı almanın birkaç yolu vardır, örneğin GoDaddy gibi veya bir web barındırma sağlayıcısı (örn. Bluehost) aracılığıyla ücretsiz olarak. İdeal olarak, alanınız işletme adınız olacaktır. Ancak, istediğiniz etki alanı mevcut değilse, bir etki alanı adını nasıl seçeceğiniz konusunda daha fazla bilgi edinin .

E-posta hesabınızı ayarlayın: Bir etki alanı seçip bir hesap oluşturduktan sonra, sonraki adım kullanıcı adınızı oluşturmaktır. Örneğin, Bluehost kullananlar, sol taraftaki menü> E-posta Hesapları> + Oluştur> 'dan Gelişmiş'i tıklayabilecekleri kullanıcı kontrol panellerine yönlendirilecekler> istediğiniz kullanıcı adı ve parolayı girebilirler.

E-posta üçüncü taraf e-posta sağlayıcılarını bağlayın (ör. Gmail): İsteğe bağlı olsa da, çoğu yeni iş e-posta hesabını Gmail, Outlook veya Apple Mail gibi en popüler e-posta hizmeti sağlayıcılarından birine bağlamayı seçer. Bunu yapmak için, E-posta Hesabı panosundan ("Gelişmiş" menü seçeneğinin altında) "cihazları bağla" yı tıklayın.

Özel bir iş e-posta adresinin nasıl oluşturulacağına ilişkin ayrıntılı, adım adım talimatları izleyin .

Sık Sorulan Sorular (SSS)

.Com ve .net alan adı uzantıları arasındaki fark nedir?

.Com ve .net etki alanı uzantılarının ikisi de üst düzey etki alanlarıdır (TLD'ler). Bununla birlikte, her uzantı farklı bir işletme türünü temsil eder. .Com ticari varlıkları, .net ise bir ağı temsil eder. Buna göre .com, en popüler ve daha çok yönlü alan adıdır. Ortalama bir işletme .com'u en iyi çözüm olarak bulacaktır. Daha fazla bilgi için .com ile .net arasındaki tam karşılaştırmaya göz atın .

Nasıl alan adı edinebilirim?

Bir alan adı almanın birkaç yolu vardır. En yaygın yol, GoDaddy gibi bir alan adı kayıt sitesi kullanmaktır . Daha iyi bir seçenek, muhtemelen zaten kullanmakta olduğunuz bir sağlayıcı aracılığıyla ücretsiz olarak bir tane almaktır. Örneğin, Squarespace veya Wix gibi site oluşturucular, yıllık planları olan bir alan adı içerir ve WordPress'te bir site kuranlar, Bluehost ve DreamHost ile web barındırma planları aracılığıyla ücretsiz bir alan adı alabilir . Alan adları hakkında daha fazla bilgi edinin .

Sonuç olarak

İş e-posta adresleri her kuruluş için bir gerekliliktir. Neyse ki, Google Workspace'ten Zoho ve Bluehost'a kadar bir dizi sağlayıcı sayesinde profesyonel e-posta almak ne zor ne de pahalı. Kendi hesabınızı dört adımda ayarlayın: bir sağlayıcı seçin ve bir hesap oluşturun, bir etki alanı adı seçin, e-posta hesabınızı ayarlayın ve Apple Mail veya Office 365 gibi bir e-posta servis sağlayıcısına bağlayın. Hala kullanacağınız çitin üzerinde, Google Workspace'i deneyin . Bu en iyi değerdir ve sözleşmelerde taahhüt yoktur.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şirket Uzantılı E-Posta Hesabı Nasıl Açılır?

E-posta, neredeyse her işletme için önemli bir iletişim şeklidir. Hem şirket içinde hemde şirket dışında iletişim kurmanın en kolay yolu budur. En önemli bildirimlerinizi, duyurularınızı buradan alırsınız. Ayrıca, kritik bilgileri ve paylaşılan dosyaları arşivlemek için depolama alanı sağlar. E-posta sağlayıcınızı marka bilinirliğine göre seçmek cazip gelse de, ekibinizin en çok kullanılan hizmeti olacak bir hizmete girmeden önce seçeneklerinizi gözden geçirmeniz önemlidir. En iyi e-posta barındırma sağlayıcısı, yalnızca kendi etki alanınız için güvenilir bir şekilde e-posta gönderip almanıza izin vermekle kalmaz, aynı zamanda şirketiniz için paylaşılan kişiler ve takvimler gibi ek araçlar da sunabilir. Seçiminizi kolaylaştırmak için, en iyi iş e-posta barındırma hizmetlerini test ettik ve karşılaştırdık. İşte her birinin en iyi yaptığı şey ve kendi e-postanızı barındırmak için alternatifler. Şirketinizin ağı dış dünyaya her açıldığında, potansiyel olarak yeni güvenlik risklerine

Kurumsal E-posta Adresi Nedir? Kurumsal Mail Kullanmanın Avantajları

Şirketler için özel mail hosting ve e-posta sunucusu kullanmak maliyetli gözüksede uzun vade de güvenilir bir müşteri deneyimi için önemlidir. Aynı zamanda kurumsal e-posta (mail) kullanımı şirketin departmanları arasında daha sağlıklı bir iletişim oluşturur ve müşteri ile etkileşimi kolaylaştırır. Veri analizi açısından kurumsal mail şirketler için oldukça faydalıdır. Kurumsal e-posta adresi nedir? Kurumsal e-posta adresleri, eda@sirketiniz.com gibi şirketinizin alan adını kullanan adreslerdir. İşletmenizde yankı bulduklarından, müşterileriniz sizi kolayca tanımlayabilecektir. Böylelikle bunun gibi adreslere sahip olmak, kimliğinizi oluşturmanıza ve müşterileriniz nezdinde itibarınızı artırmanıza yardımcı olur. E-posta sağlayıcınız tarafından önerilen MX kayıtlarını kullanarak etki alanınızı e-posta sağlayıcınızla eşlemek için DNS Yöneticinizi kullanacaksınız. Kurumsal bir posta hizmeti kullanmanın bir başka yararı da, küçük bir işletme veya serbest çalışan bir kuruluşun

5 Adımda İngilizce Kurumsal Mail Nasıl Yazılır?

Çoğumuz için, e-posta en yaygın iş iletişimi şeklidir, bu nedenle doğru şekilde yapmak önemlidir.   E-postalar genellikle mektuplar kadar resmi olmasa da, sizin ve şirketinizin iyi bir imajını sunmak için yine de profesyonel olmaları gerekir. Resmi bir e-posta nasıl yazılır İngilizce e-postalarınızın tamamen profesyonel olduğundan emin olmak için bu beş basit adımı izleyin. Bir selamla başlayın Alıcıya teşekkür et Amacınızı belirtin Kapanış sözlerinizi ekleyin Kapanışla bitir Bir selamla başlayın E-postanızı her zaman   " Dear Mely"   gibi bir selamlamay la başlatın .   Okuyucu ile ilişkiniz resmiyse, soyadını kullanın (örn.   " Dear Mrs. Dylan"   ).   İlişki daha rahatsa,   "Hi Adelly"   diyebilirsiniz   .   Yazdığınız kişinin adını bilmiyorsanız,   " To whom it may concern "   veya   " Dear Sir/Madam " kullanın . Alıcıya teşekkür et Bir müşterinin sorusuna yanıt veriyorsanız, bir satır teşekkürle başlamalısınız.   Örneğin, birisinin